Direktlänk till inlägg 19 maj 2013

Självisk !!!

Av Matilda - 19 maj 2013 17:00

Kommer antagligen åka iväg ett tag i sommar och bara vara. Men tror att jag tar med min datorn så jag kan uppdatera här iallafall under tiden så ni vet att jag lever. 

Jag känner att jag måste åka bort och bara vara ett tag, kan vara bra och jag känner att jag behöver det. Bara vara själv och inte behöva tänka på någon annan. Men vart är då den stora frågan jag ställer mig.. Har föera ställen jag kan åka till men inget av dom vill jag åka till själv. Sen finns det ju flera ställen som jag kan åka till där jag känner folk som jag kan bo hos men jag vill ju helst av allt bara vara själv så jag får rå om mig själv. Visst jag är sälvisk nu men ibland får man vara det. Det är faktiskt bra att vara det ibland.

Men vet bara inte vart jag ska åka isåfall :/...


Ne nu ska jag göra något annat här.. Ha det bra!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 10 juni 2019 17:14

Nu är det enbart 18 dagar kvar tills vi flyttar och jag är så peppad för det :D. Ska bli rätt skönt att flytta och börja om från början med nytt jobb, nytt boende och nya utmaningar. För en vecka sen så trodde jag inte att vi skulle hinna hitta någon...

Av Matilda - 28 juni 2016 07:58

Har inte hunnit skriva så mycket på senaste tiden, sorry for that!! Nu har jag jobbat som personlig assistent i 8 månader och jag trivs fortfarande så sjukt mycket och vill inte byta jobb för allt i världen. Inna jag fick samtalet om att jag skul...

Av Matilda - 17 november 2015 18:26

I helgen som var så firade vi J då han fyllde i fredags, så då blev det smörgåstårta och vanlig tårta som avnjöts med J´s farbror och två av hans barn, J´s storasyster och hennes lilla söta son, svärfar och svärmor, min lillasyster och hennes två söt...

Av Matilda - 24 november 2014 11:47

Sitter på bussen hem från skolan och ser människor som är uppriktigt sagt snälla och hjälpsamma mot varandra :). Det gör mig så glad och varm i hela kroppen att se. Varför kan inte alla göra något fint för en annan människa varje dag ? Såg nyss hur e...

Av Matilda - 10 maj 2014 21:55

Igår ( Fredag ) åkte jag till älsklingen som bor hos några vänner till honom ( J och J ). Kom hit och fick umgås med J och älsklingen en stund ( andra J är i Holland )innan min lilla flicka S kom hit :). Vi satt och snackade medans J lagade mat. Sen ...

Skapa flashcards