Direktlänk till inlägg 20 juni 2013

Midsommar :)

Av Matilda - 20 juni 2013 20:10

Ikväll så kommer jag och min älskling gå ner till mamma och sova där inatt för imorgon så ska vi åka upp till Karlskoga för att fira midsommar med min låtsaspappa och några vänner till honom :). Så tyvärr så blir det inget inlägg från datorn under helgen men det kommer nog från mobilen isf :) 


Idag kom min nya dator som min älskling beställde till mig i Måndags ( snabb leverans ;) ). Sitter vid den just nu och bara njuter. Visst att det är enormt liten skärm så texter och sånt blir ju mindre men det blir ju vanesak :). 


Nehe nu ska jag packa ner det sista som ska med och sen ska vi dra oss :) 


Trevlig midsommar :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 10 juni 2019 17:14

Nu är det enbart 18 dagar kvar tills vi flyttar och jag är så peppad för det :D. Ska bli rätt skönt att flytta och börja om från början med nytt jobb, nytt boende och nya utmaningar. För en vecka sen så trodde jag inte att vi skulle hinna hitta någon...

Av Matilda - 28 juni 2016 07:58

Har inte hunnit skriva så mycket på senaste tiden, sorry for that!! Nu har jag jobbat som personlig assistent i 8 månader och jag trivs fortfarande så sjukt mycket och vill inte byta jobb för allt i världen. Inna jag fick samtalet om att jag skul...

Av Matilda - 17 november 2015 18:26

I helgen som var så firade vi J då han fyllde i fredags, så då blev det smörgåstårta och vanlig tårta som avnjöts med J´s farbror och två av hans barn, J´s storasyster och hennes lilla söta son, svärfar och svärmor, min lillasyster och hennes två söt...

Av Matilda - 24 november 2014 11:47

Sitter på bussen hem från skolan och ser människor som är uppriktigt sagt snälla och hjälpsamma mot varandra :). Det gör mig så glad och varm i hela kroppen att se. Varför kan inte alla göra något fint för en annan människa varje dag ? Såg nyss hur e...

Av Matilda - 10 maj 2014 21:55

Igår ( Fredag ) åkte jag till älsklingen som bor hos några vänner till honom ( J och J ). Kom hit och fick umgås med J och älsklingen en stund ( andra J är i Holland )innan min lilla flicka S kom hit :). Vi satt och snackade medans J lagade mat. Sen ...

Skapa flashcards