Direktlänk till inlägg 5 april 2014

Sista veckan :(

Av Matilda - 5 april 2014 18:23

Nu har jag snart praktiserat mina 5 veckor på Vretaliden och jag trivs jättebra med det. Blev ju ingen timanställning på Åleryd då dom snackade skit om mig till chefen när dom hade sagt så himla gulliga ord och sa att jag var duktig och att jag passade in i arbetslaget. Och att dom verkligen skulle rekommendera mig till timvik. Men till chefen hade dom sagt att jag inte skötte mig och aldrig var där. Snacka om backstabbing :/. Men men livet går vidare. Får ju hoppas att det inte blir samma här på Vretaliden. Men det tror jag inte att det blir för dom verkar vara ärliga och jag fick bara bra ord på halvtidsmötet med min lärare. Så det blir att söka timvik där och hoppas på att få det :). Ni får hålla tummarna för mig. Nu sitter jag hos mamma tillsammans med morbror micke, moster monica och min älskling, vi ska grilla, umgås och bara ha det mysigt. Ne nu är snart köttet klart så ska jag väl avsluta detta :). Men ha det bra alla så höres vi :)
Puss och kram syns på stan :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 10 juni 2019 17:14

Nu är det enbart 18 dagar kvar tills vi flyttar och jag är så peppad för det :D. Ska bli rätt skönt att flytta och börja om från början med nytt jobb, nytt boende och nya utmaningar. För en vecka sen så trodde jag inte att vi skulle hinna hitta någon...

Av Matilda - 28 juni 2016 07:58

Har inte hunnit skriva så mycket på senaste tiden, sorry for that!! Nu har jag jobbat som personlig assistent i 8 månader och jag trivs fortfarande så sjukt mycket och vill inte byta jobb för allt i världen. Inna jag fick samtalet om att jag skul...

Av Matilda - 17 november 2015 18:26

I helgen som var så firade vi J då han fyllde i fredags, så då blev det smörgåstårta och vanlig tårta som avnjöts med J´s farbror och två av hans barn, J´s storasyster och hennes lilla söta son, svärfar och svärmor, min lillasyster och hennes två söt...

Av Matilda - 24 november 2014 11:47

Sitter på bussen hem från skolan och ser människor som är uppriktigt sagt snälla och hjälpsamma mot varandra :). Det gör mig så glad och varm i hela kroppen att se. Varför kan inte alla göra något fint för en annan människa varje dag ? Såg nyss hur e...

Av Matilda - 10 maj 2014 21:55

Igår ( Fredag ) åkte jag till älsklingen som bor hos några vänner till honom ( J och J ). Kom hit och fick umgås med J och älsklingen en stund ( andra J är i Holland )innan min lilla flicka S kom hit :). Vi satt och snackade medans J lagade mat. Sen ...

Skapa flashcards