Alla inlägg under juli 2013

Av Matilda - 25 juli 2013 18:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Matilda - 12 juli 2013 19:07
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Matilda - 5 juli 2013 05:59

Klockan är nu 5.53 och jag har inte fått en blund på heeela jävla natten :/. Antingen så har magen krånglat lr så har älsklingen snarkat lr sparkat/slagit på (inte med flit dock). Gick och la mig svintrött men kunde inte somna för det utan då började älsklingen snarka så jävla högt så jag tror att taket skulle lyfta. Jac kan somna till svaga snarkningar men inte när det låter som en jävla motorsåg i jämter mig. Ska se om jag kan få några timmars sömn nu iaf. Älsklingen ska ringa mig vid kvart över tolv och kolla om jag fått sova något iaf. Vet imte vad som händer idag, men ska iaf in till stan med kusinen en sväng. Nä faan nu ska jag se om jag kan sova en stund iaf. Godnatt/godmorgon !!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards