Alla inlägg under oktober 2013

Av Matilda - 15 oktober 2013 23:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Matilda - 14 oktober 2013 13:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Matilda - 9 oktober 2013 21:42
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Matilda - 7 oktober 2013 08:07

Igår var sista dagen på praktiken och det kändes skittråkigt. Kommer sakna alla där, både personal och brukarna. Det är tack vare dom som jag nu vet vad jag verkligen vill jobba med i framtiden. Kunde inte kommit till en bättre APL-plats än Åleryd. Tycker så sjukt mycket om Åleryd, t.o.m att jag sökte tim.vik där så nu väntar jag bara på utdrag från brottregistret som ska in till samordnaden på Åleryd. Sen får vi hoppas att jag får det. Jag trivdes verkligen där och redan efter första veckan så kände jag som att jag var en i gänget och dom jag jobbade med sa att dom tyckte att det kändes som om jag var en av dom och det är ju bara positivt att få höra.

Just nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Idag börjar Etik och människans livsvillkor, får se hur det är då. Ska bli kul att träffa klasskompisarna igen med :). Går kort dag så efter skolan går jag hem till kusinen och hennes pojkvän och umgås lite och se hur deras v-rum blev efter tapetseringen :). Ne nu ska jag lyssna på musik och vakna till ordentligt.

Ovido - Quiz & Flashcards