Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Matilda - 27 februari 2013 18:37

Idag hade vi redovisning i skolan och jag trodde att jag skulle göra bort mig totalt men det gick över förväntan. Kände att jag blev lite varm i ansiktet och stakade mig ett par gånger coh sa fel med men det skrattade jag bort likaså dom andra . Jag kan inte kommit i en bättre skola än den jag går på nu. Har underbara klasskamrater och lärare. Jag känner att jag är en i gänget nu ist för en som är utanför   .

Imorgon har vi andra lektionen i vård och omsorg och det ska bli spännande att se vad den handlar om  . Men jag börjar inte förrän vid 13 men ska åka in tidigare för att träffa min tjejja J och umgås en stund över en fika. Ska bli underbart. Nu på fredag så ska vi på inflyttningsfest och då ska J med och det ska bli sjukt kul. Jag ska fixa mig lite o så innan jag åker in till henne och så ska vi dricka lite vin och bara mysa :). Sen bär det av till Kisa och så kommer vi hem på lördag :). Ikväll blir det bara att ta det lugnt och sitta här vid datorn lite innan det är dags för sängen :). 

 

Nehe om jag ska ta o fixa något att käka sen slå på en film lr ngt nu när älsklingen ändå spelar haha :) 

 

Ha det så bra allihopa :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards