Alla inlägg den 30 juni 2013

Av Matilda - 30 juni 2013 16:51

Fredagens utekväll var totally awesome en kväll jag lätt gör om. Jag och kusinen hade så grymt kul som vi alltid har och vi träffade en massa awesome folk :). Älsklingen var gullig och bjöd oss på en utekväll för att han tyckte att vi behövde det :) vi dracka och hade superkul men blev inte så fulla :).


Igår ( Lördag ) vaknade vi lagom sega men inte bakis :), så det var slapp hela dagen med pizza och glo på killarna när dom spelade farcry 3 :). Jag och kusinen ville hitta på något men kom aldrig till skott hahah.


Idag (söndag ) så har vi bara slappat och myst hela dagen. Killarna gick till affären för att köpa fika. Jag skämtade med älsklingen och sa att han kunde köpa något gulligt till mig, och hem kom han med två B&J's och en stor burk med godis sötnöten ;). Snart blir det förhoppningsvis mat för min mage kurrar lite just nu. Men vet inte om vi skulle grilla idag lr inte.



Till kusinen!!
Vill ju inte skriva ut namn men du vet vem du är . Du ska veta att jag har aldrig tråkigt när jag är med dig. Det var du som fick mig att bli pepp igen på att gå ut i fredags och du förgyllde min kväll gumman. Du är underbarast :). Får ta en repris av fredageb snart igen :D. <3

 

Ovido - Quiz & Flashcards