Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

Inte en blund inatt :/

Av Matilda - 22 juni 2013 05:38

Klockan är 5:40 och vi är kvar i huset som vi har varit i sen vi kom hit idag vid 13:30. Vi har käkat god mat och haft jättetrevligt och det var inte tänkt att vi skulle dricka något alls så vi hade inte med oss något drickbart mer än coca cola :), men det blev ändrat ganska fort efter maten. Vi har nyckel till våran övernattningslägenhet men vi har blivit kvar här för att älsklingen har så trevligt. Eller ja det kan vi väl diskutera nu när klockan börjar bli 06:00. Känns som om vi inte kommer sova ett dugg inatt :/. Jag ville gå "hem" redan vid 03, men det ville inte älsklingen. Senare idag så hämtas vi för att äta middag och det ska bli jättetrevligt :). Sen vet jag inte vad som händer resten av dagen och helgen. Men det är underbart här förutom att min röst är helt och totalt *PIIIIP*. Fattar inte varför den har blivit såhär :/. Får hoppas att det blir bra snart. Nehe nu ska jag väl vänta på att han ska snacka klart med en kille här och dricka upp sin grogg sen ska vi gå förhoppningsvis.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Matilda - 10 juni 2019 17:14

Nu är det enbart 18 dagar kvar tills vi flyttar och jag är så peppad för det :D. Ska bli rätt skönt att flytta och börja om från början med nytt jobb, nytt boende och nya utmaningar. För en vecka sen så trodde jag inte att vi skulle hinna hitta någon...

Av Matilda - 28 juni 2016 07:58

Har inte hunnit skriva så mycket på senaste tiden, sorry for that!! Nu har jag jobbat som personlig assistent i 8 månader och jag trivs fortfarande så sjukt mycket och vill inte byta jobb för allt i världen. Inna jag fick samtalet om att jag skul...

Av Matilda - 17 november 2015 18:26

I helgen som var så firade vi J då han fyllde i fredags, så då blev det smörgåstårta och vanlig tårta som avnjöts med J´s farbror och två av hans barn, J´s storasyster och hennes lilla söta son, svärfar och svärmor, min lillasyster och hennes två söt...

Av Matilda - 24 november 2014 11:47

Sitter på bussen hem från skolan och ser människor som är uppriktigt sagt snälla och hjälpsamma mot varandra :). Det gör mig så glad och varm i hela kroppen att se. Varför kan inte alla göra något fint för en annan människa varje dag ? Såg nyss hur e...

Av Matilda - 10 maj 2014 21:55

Igår ( Fredag ) åkte jag till älsklingen som bor hos några vänner till honom ( J och J ). Kom hit och fick umgås med J och älsklingen en stund ( andra J är i Holland )innan min lilla flicka S kom hit :). Vi satt och snackade medans J lagade mat. Sen ...

Ovido - Quiz & Flashcards